به کدامین شهید بابا می گویی؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرگان سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ب.ظ http://hoogood.mihanblog.com/http://

سلام
آقا سید قلم توانایی دارید و هر پست شما پر از نکته و اندیشه می باشد
امید به خداوند و صاحب زمان در این راه همیشه پر توانتر قدم بردارید .
موفق باشید .

متشکر

سام جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ب.ظ http://havayetora.blogsky.com/

سید بابا نیستی بنده خدا . آپ کنی اتفاقی نمیفته ها

محسن پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:40 ب.ظ http://anti-zandiq.blogfa.com/

سلام. حجاب بعد از خلأ ناشی از دوران پهلوی، بعد از انقلاب در ایران باز به جامعه برگشت، ولی به مرور دوباره کم حجابی افزایش یافت. آقای رفسنجانی در خاطراتش در فروردین68 اشاره می کند برای اوّلین بار متوجه شده که خانمها موهایشان را از زیر روسری بیرون می ریزن و جوراب نازک می پوشن! این مسئله به مرور افزایش پیدا کرد و به شکل امروزی رسیده که صورتها آرایش و پاها بدون جوراب و نصف موها هم بیرون هست! حتی برخی اینکار را زیر چادر انجام می دهند.
ولی مسئله دیگر، بحث عفاف است! اواسط دهه هفتاد، روابط دوستی بین جنسیتی افزایش پیدا کرد، به مرور تا اواسط دهه هشتاد دوستی با جنس مخالف برای اکثر اقشار جامعه، عادی شد و حتی داشتن رابطه جنسی دوستها هم برای خیلیها عادی شد، امّا امروزه در اثر تبلیغات ماهواره ها و سینما نگرش کثیف دیگری ایجاد گرفته اون هم اینکه پسر و دختری با هم همخانه بشوند، بعد از مدّتی اگر دیدند با هم سازگاری دارند، با هم ازدواج کنند! یعنی عملاً مثل غربیها از زنا به ازدواج برسند یا رابطه رو به دیگری منتقل کنند. شما این آدرس که خاطرات یک عاقد را نشان می دهد را ببینید که در بخش نظرات چقدر از کسانی که کامنت گذاشتن از اینکار دفاع کردن:

http://1aghed.blogfa.com/post-292.aspx

غرضم از این سخنان این بود که بدانید، که مسئله امروز محدود به پوشش سر و حجاب نیست، شیطان در اثر اهمال نسلهای قبل خیلی پیشروی کرده. باید با هجمه روز دشمن مستقیماً درگیر شد و در حدّ اون کار کنیم وگرنه باید روز قیامت پاسخگو باشیم. من در زمینه شبهات مشغولم، ولی این بحثها برای شما که در زمینه حجاب فعّالید بیشتر مطرح است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد